Wirtualne biuro – dla kogo?
Wirtualne biuro to rozwiązanie dla osób, które ze względu na charakter swojej działalności nie potrzebują fizycznie posiadać biura. Wirtualne biuro pozwala na zredukowanie niepotrzebnych kosztów.
Adres do rejestracji lub do korespondencji sprawdza się również w sytuacji, gdy osoba prowadząca firmę nie chce ujawniać adresu domowego, ze względu na swoją prywatność lub dlatego, że nie chce łączyć sfery domowej z pracą. Wirtualne biuro pozwala także zarejestrować firmę w innej miejscowości. Może to ułatwić zdobycie środków na finansowanie inwestycji. Firma pod prestiżowym adresem w dużym mieście ma również o wiele większe szanse na zaistnienie na rynku.
Wirtualne biuro jest szczególnie przydatne w sytuacji, gdy działalność wiąże się z częstymi wyjazdami. Jeżeli nie potrzebujesz stałego biurka, ponieważ pracujesz w terenie, jest to bardzo komfortowe rozwiązanie. Można również rozliczać całość kosztów związanych z takim biurem.
Oferta wirtualnego biura skierowana jest zarówno do małych firm, jak i do tych, którzy zdążyli już rozwinąć swoją działalność.
Wirtualne biuro – czy się opłaca?
Wirtualne biuro to najtańsze rozwiązanie dające dobrą lokalizację dla firmy bez konieczności wynajmowania lokalu i płacenia wysokiego czynszu. Dowodem na to jest grono zadowolonych klientów, a także rozwój popularności tego typu usług. Firma nie musi też zatrudniać pracowników do obsługi biura i sekretariatu. Wirtualne biuro jest też ofertą dla tych, którzy chcą posiadać oddział w Łodzi. Czasami jest to wymogiem do zawarcia konkretnych umów lub pozyskania finansowania.
Czy rejestrując działalność w wirtualnym biurze będę mógł się w nim spotkać z klientem, przedstawicielem banku, kandydatem do pracy itp. ?
Oczywiście, nasze biuro staje się Państwa biurem. Dysponujemy salką do spotkań, którą wynajmujemy naszym klientom. Cena za wynajem salki jest niewielka i wynosi 15 zł netto za godzinę. W czasie korzystania z salki umożliwiamy dostęp do urządzeń biurowych i internetu, a także przygotowania kawy czy herbaty.
Czy odbierane są listy polecone?
W umowie znajduje się upoważnienie do odbierania przez nas listów poleconych. Możemy jednak rownież odbierać awizo dla wszystkich lub wybranych listów poleconych (np. sądowych). Istnieje także możliwość czasowego zlecenia odbierania jedynie awizo dla listów poleconych, by nie uruchomić terminów urzędowych np. przez okres Państwa urlopu.
Jak wygląda procedura skanowania listów?
Standardowo skanujemy tylko listy wyraźnie wskazane przez Państwa. Oczekujemy na takie zlecenie po powiadomieniu Państwa o nadejściu listu.
Istnieje możliwość zlecenia nam otwierania i skanowania całej korespondencji przychodzącej, bez uprzednich pytań.
W ramach opłaty miesięcznej nie ma limitu ilości skanowanej korespondencji.
Jak podpisać umowę?
Rozpoczęcie współpracy w ramach naszego wirtualnego biura jest możliwe zarówno osobiście jak i korespondencyjnie.
Czy można zawrzeć umowę przed dokonaniem wpisu działalności gospodarczej do rejestru / zawarciem umowy spółki?
Tak, jest to nawet w wielu przypadkach wskazane. Wówczas przy rejestracji firmy w urzędach lub w sądzie można od razu okazać umowę stanowiącą prawo do korzystania z lokalu.
Do ważności umowy potrzebne jest, aby firma była reprezentowana przez właściwą osobę, a więc właściciela lub ustanowionego przez niego pełnomocnika, a w przypadku osób prawnych przez członka / członków zarządu (ewentualnie prokurenta) lub pełnomocnika ustanowionego zgodnie ze sposobem reprezentacji spółki w KRS.
Czy firmy rejestrowane w wirtualnym biurze są częściej kontrolowane?Czy posiadanie Biura Wirtualnego ma wpływ na kontrolę skarbową ?
Rejestracja firmy w wirtualnym biurze nie ma wpływu na wynik oraz częstotliwość przeprowadzania kontroli przez Urząd Skarbowy. Czasami częstotliwość kontroli jest związana z charakterem prowadzonej działalności. Kontrola skarbowa przeprowadzana jest w miejscu przechowywania dokumentów rachunkowych. Jeśli wskażą Państwo nasze biuro rachunkowe jako miejsce przechowywania dokumentów, ewentualna kontrola będzie się odbywała zawsze u nas.
Czy pomagamy w założeniu działalności gospodarczej?
Tak, pomożemy Państwu w formalnościach dotyczących założenia firmy. Podpowiemy jak wypełnić stosowne dokumenty i ewentualnie jak przyspieszać całą procedurę.
Pod jakie urzędy będzie podlegała moja firma?
Adres naszego biura podlega pod następujące urzędy:
Urząd Skarbowy Łódź-Polesie
ZUS I Oddział w Łodzi
Wojewódzki Urząd Statystyczny w Łodzi
Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia 12:25 pmLike